loading...
استقلال تهران
آبی بزمان بازدید : 45 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 

 

 

هافبک استقلال در بازي مقابل نفت و در دقايق پاياني ضربه کاشته ديدني‌اش را به سمت دروازه بيرانوند شليک کرد که با بدشانسي توپش به تيرک خورد. شماره 6 استقلال که به گواه مردم بهترين بازيکن ماه ايران شده در گفت و گو با "ورزش سه" درباره اين بازي و شکست استقلال حرف زد.

بدشانس بوديم
مي‌دانستيم بازي سختي در پيش داريم و کاملا براي آن آماده بوديم اما اتفاقاتي افتاد که کارمان را سخت کرد. خوردن گل در دقيقه اول فشار زيادي روي ما وارد کرد. نفت تيم خوبي است و مربي خوبي هم دارد. ما تمام تلاش‌مان را کرديم و هدف‌مان کسب 3 امتياز بود. خوب بازي کرديم و تمام ‌راه‌هاي گلزني را امتحان کرديم اما شانس نداشتيم.

جبران مي کنيم
بعد از گلي که خورديم براي جبران حمله کرديم و موقعيت‌هاي زيادي هم خلق کرديم اما با بدشانسي‌ توپ‌هاي‌مان وارد دروازه نشد. روي غافلگيري دوباره گل خورديم. به هرحال آن بازي گذشته و بايد به تيم نفت تبريک بگوييم و به فکر بازي‌ بعدي‌مان باشيم و اين شکست را جبران کنيم و موقعيت خودمان در جدول را حفظ کنيم.

واي اگر چند سانت اينور‌تر مي‌زدم
موقعيت خوبي داشتم. اگر توپ‌هاي‌مان گل مي‌شد اين نتيجه نبايد رقم مي‌خورد. بچه‌ها همه زحمت کشيدند. من هم دوست داشتم شانسم را امتحان کنم و آن ضربه را زدم. واي اگر چند سانت توپم اينورتر مي‌زدم. به هرحال ديگر ‌نمي خواهم به آن فکر کنم و هم من و هم بقيه بازيکنان به دنبال تلافي هستيم.

به 3 امتياز بازي با فولاد فکر مي‌کنيم
فولاد تيم قدرتمندي است و فصل قبل هم قهرمان شده و اين باعث شده تا اعتمادبنفس خوبي داشته باشند. اما ما استقلال هستيم و بعد از باختي که اين هفته براي‌مان رقم خورد تمام هدف‌مان کسب پيروزي و خوشحالي‌ هواداران‌مان است. تفکرات آقاي قلعه نويي و تلاش ما باعث مي‌شود به نتيجه‌اي که مي‌خواهيم برسيم.

مصدومان برسند مشکل‌مان کمتر مي‌شود
مشکل اصلي ما مصدوميت بازيکنان مان است. اگر مصدومان برسند قدرت استقلال خيلي بيشتر از چيزي که الان هست مي‌شود. حنيف، جاسم، خسرو و يعقوب کريمي اگر برسند قدرت استقلال چند برابر مي‌شود. اگر مصدومان برسند رسيدن به امتيازات بازي‌ها براي ما راحت مي‌شود و مطمئنا مسير راحت‌تري براي قهرماني خواهيم داشت. در حال حاضر هم همه بچه‌ها از جان مايه مي‌گذارند و خدا را شکر شرايط خوبي در جدول داريم.

اول شدن استقلال مهمتر از اولي من است
از تمام کساني که به من راي دادند و من را شايسته رسيدن به عنوان مرد ماه ليگ ايران مي‌دانستند، قدرداني مي‌کنم. اين نظر لطف مردم بود و کارم را سخت‌تر از گذشته کرد. تلاشم را از امروز بيشتر مي‌کنم و سعي مي‌کنم تاثيرگزار باشم. من هم مانند تمام بچه‌هاي تيم کمک مي‌کنم تا استقلال نتيجه بگيرد. هيچ وقت چيزي را براي خودم نمي‌خواهم و موفقيت تيم از اول شدن من مهمتر است.

آبی بزمان بازدید : 45 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 به گزارش "ورزش سه "،امیر قلعه‌نویی اولین بار در شهریور 1382،  11سال قبل هدایت استقلال را در لیگ‌برتر عهده دار شد اما او به طور مستمر هدایت استقلال را برعهده نداشت و طی 11 سال گذشته سرمربی تیم های ملی ایران، مس کرمان، سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز هم بوده است. با این حال بیشترین مدت فعالیت حرفه ای برای استقلال بود که آنچنان که گفتیم صاحب 29 باخت در 192 بازی طی مدت مورد اشاره بود. امیر قلعه‌نویی با محاسبه آمار مورد اشاره 15درصد از بازی های خود را با عنوان سرمربی استقلال در لیگ‌برتر بازنده شده است.

آبی بزمان بازدید : 44 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 
به گزارش "ورزش سه "، مدافع مصدوم استقلالی ها درباره مصدومیت اش گفت : دوره نقاهتم را پشت سر می گذارم و انشاء الله تا ده پانزده روز دیگر در خدمت استقلال خواهم بود . امسال من بدشانس بودم اما کارهای لازم برای رفع مصدومیت را درست انجام می دهم تا زود برگردم .

او در پاسخ به این سئوال که آیا غیبتش در خط دفاعی برای استقلال مشکل ساز نشده گفت: هاشم شکر خدا جای من را خوب پر کرده. امیرحسین هم  که برگشته و در کل به نظرم کار دفاع در این مدت بد نبوده . 
عمران زاده درباره شکست استقلال مقابل نفت هم گفت: بازی را دیدم و خیلی حرص خوردم. بازی قبلی توپهایمان راحت گل شد اما در این بازی هرچه زدیم به در بسته خورد. در این بازی فقط به بدشانسی باختیم والا استقلال همان تیمی بود که در بازی های قبلی همه را برده بود . البته تیم امسال مان یک تیم یک دست است و اگر مصدومیت ها اجازه بدهند به هدفمان می رسیم . 

او در پایان گفت : واقعا دلم برای فوتبال تنگ شده . اینکه دوبار پشت هم مصدوم شدم واقعا باعث شد بفهمم آنهایی که شش ماه شش ماه از شرایط مسابقه دور می مانند چه می کشند . 
آبی بزمان بازدید : 44 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)

 به گزارش "ورزش سه "، کرار به خبرنگار ما گفت: پشت پایم التهاب دارد و وضعیتم مشخص نیست.
او درباره  شرایط تیمی امسال استقلال هم گفت: شروع خوبی داشتیم از بازگشتم به ایران راضی ام.خوب است که دوباره در لیگ ایران بازی می کنم . 
کرار درباره شکست استقلال مقابل نفت و سپاهان گفت: استقلال ضعفی درباره تیم های بزرگ ندارد ، اما تعداد مصدوم ها زیاد است و جابه جایی های زیادی در پست ها  داشته ایم که این موضوع باعث شده دچار مشکل بشویم . 
از شکست مقابل نفت تهران خیلی ناراحت شدم به نظرمن در این بازی خیلی بدشانس بودیم . 
آیا جای کرار در این بازی خالی نبود؟ او با تواضع می گوید : جای من خالی نبود ما یک تیم هستیم، وابسته به یک  بازیکن هم  نیستیم اما تعداد غایب ها زیاد شد واین مسئله  روند تیم را به هم زد . اما هنوز هفته های زیادی مانده . در این مدت باقی مانده شخصا بهترین بازی هایم را انجام خواهم داد . 
سئوال آخر هم درباره شرایط کلی استقلال است . کرار می گوید : با اتخادی که در تیم می بینم مدعی دیگری در لیگ وجود ندارد . 

آبی بزمان بازدید : 43 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)

امیر قلعه‌نویی پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل نفت تهران در نشست خبری گفت: ابتدا باید دو تبریک بگویم؛ یکی به خاطر پیروزی خوب تیم ملی والیبال کشورمان مقابل آرژانتین و دیگری تبریک به باشگاه نفت تهران. واقعیت این است که ما هفته پیش اصلا مستحق کسب پیروزی نبودیم ولی امروز می‌توانستیم پیروز میدان شویم. 

وی اضافه کرد: امروز در همان ابتدای دیدار روی یک اشتباه فردی گل خوردیم و دیگر توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. باید به علیرضا بیرانوند بازیکن جوان نفت تبریک بگویم که امروز فوق ستاره بود. در مجموع حقمان شکست مقابل نفت نبود. 

قلعه‌نویی اظهار داشت: زمانی که در همین ورزشگاه به پیروزی رسیده بودند گفتم که کیفیت زمین ورزشگاه تختی خوب نیست و خیلی از گل‌ها و صحنه‌ها شانسی است. البته به بازیکنان نفت خسته‌ نباشید می‌گویم و به بازیکنان خودمان هم خدا قوت که بسیار زحمت کشیدند. واقعا حقمان باخت نبود. 

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که‌ آیا قبول دارد از همین بازی با نفت دیدارهای سخت تیمش در لیگ آغاز شده و چه تدبیری برای این مسئله دارد خاطرنشان کرد: در لیگ هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت و من اعتقاد ندارم که تیمی ضعیف است. اتفاقا به نظرم بازی‌های گذشته که با پیروزی پشت سرگذاشتیم بسیار دشوارتر بود. امروز خیلی خوب بودیم اما شانس با ما یار نبود. عدالت فوتبال رعایت نشد و بیرانوند هم روز خوبی را پشت سر گذاشت در مجموع استقلال همیشه مقابل تیم‌های قدرتمندتر بهتر بازی می‌کند. 

قلعه‌نویی گفت: از 5 بازی خانگی‌مان 3 بازی در ورزشگاه تختی برگزار شده این هم بدشانسی ماست. واقعا فوتبال در ورزشگاه آزادی بسیار باکیفیت‌تر است و بازیکنان بهتر می‌توانند کیفیت فنی خود را نمایش دهند اما در چنین زمینی بیشتر شانس دخیل است. کاش همه زمین‌های ما مثل آزادی باشد. 

وی افزود: در این بازی 3،4 بازی ما ضعیف بودند اما با این حال در ایجاد موقعیت و نظم دفاعی بسیار خوب بودیم. فروزان امروز کم‌کارترین بازیکن زمین بود و در مقابل، بیرانوند ستاره. فقط نکته‌ای که برای من بسیار تعجب‌برانگیز است این است که هنوز بازیکنان ملی‌پوش‌مان به شرایط آرمانی نرسیده‌اند و این مسئله باعث تعجب من است. 3 بازیکن ملی ما هنوز آماده نیستند و نبود فخرالدینی و یعقوب کریمی هم امروز به ما لطمه زد. 

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان ملی‌پوشش هنوز به شرایط آرمانی نرسیده‌اند، عنوان کرد: این مسئله برای من هم جای سوال دارد. تمام بازیکنانی که در جام جهانی برای تیم‌های دیگر بازی کردند الان در تیم‌های باشگاهی و ملی خود بسیار خوب هستند اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که تمام بازیکنان ملی‌پوش ما پس از جام جهانی به این شرایط دچار شده‌اند. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده اما تحقیق کنید و ببینید چه بلایی سر بازیکنان ملی‌مان آمده که بعد از جام جهانی تا این اندازه فرق کرده‌اند. این در شرایطی است که بازیکنان تیم ملی قبل از جام جهانی بسیار خوب بودند. 

قلعه‌نویی در مورد امید ابراهیمی گفت: ابراهیمی از نظر اخلاقی، وزنی و فنی بازیکن بسیار خوبی است. من هنوز افسوس می‌خورم که چرا این «بچه» جام جهانی را از دست داد. در کنار ابراهیمی، خلعتبری و صادقیان هم لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتند اما این اتفاق رخ نداد. ابراهیمی امروز یکی از ستاره‌های تیم ما بود. او همه کار کرد و به نوعی کار چند بازیکن را انجام می‌دهد. من از همه بازیکنان تشکر می‌کنم اما ابراهیمی تلاش بیشتری انجام داد. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود در این دیدار از امیر حسین صادقی ناآماده استفاده نکند عنوان کرد: به خاطر نبود فخرالدینی و یعقوب کریمی مجبور بودیم چند جابجایی در خط دفاعی‌مان انجام دهیم اما همه می‌دانند من این اخلاق را دارم که هر کسی که آماده باشد را به میدان می‌فرستم. 

قلعه‌نویی افزود: علیرضا رمضانی در تمرینات بسیار خوب بود اما امروز نتوانست آنطور که شاید و باید در زمین بدود. خسرو حیدری هم آماده نبود. 

سرمربی استقلال در خصوص وضعیت داوری این مسابقه هم اظهار داشت: چون باختم اگر اعتراضی بکنم می‌گویند به خاطر باخت حرفی زده من به تیم داوری خسته‌نباشید می‌گویم اما اعتقاد دارم در دو صحنه تیم داوری اشتباه کرد هر چند امیدوارم اعتقادم اشتباه باشد. یکی در دقیقه 44 که خطای مسلم پنالتی روی شهباززاده گرفته نشد و یکی روی صحنه گل دوم نفت که فکر می‌کنم روی رمضانی خطا شد البته تاکید می‌کنم که این باخت خودمان بود نه داوری ولی اگر پنالتی گرفته می‌شد شاید شرایط فرق می‌کرد.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    در پایان لیگ مکان استقلال کجا می تونه باشه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 263
  • بازدید کلی : 2,479
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    دریافت کد آمارگیر سایت