loading...
کلبه تصویر
آخرین ارسال های انجمن
آبی بزمان بازدید : 185 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

گروه موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) یک دختر سوری را به اتهام داشتن صفحه شخصی در پایگاه اجتماعی فیس بوک اعدام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از المیادین، داعش عضویت زنان در پایگاه های اجتماعی را ممنوع کرده است. یکی از اعضای گروه داعش با گرفتن گردن این دختر سوری در شهر الرقه او را در برابر دیدگان حاضران خفه کردخفه کردن زن جوان سوری

خفه کردن زن جوان سوری

آبی بزمان بازدید : 36 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

بر اساس اظهارات منابع محلی شهر بزمان، کسانی که شنبه شب به سمت منزل مسکونی امام جمعه این شهر تیراندازی کردند، از اقوام یک شهروند متهم به قتل هستند که از پیگیری پرونده قتل و تلاش امام جمعه برای احیای حق مقتول ناراضی بودند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رحمدل بامری، فرماندار ایرانشهر درباره تیراندازی به سمت منزل مسکونی امام جمعه بزمان گفت: پس از اقدام شرارت آمیز شنبه شب به قصد جان امام جمعه موقت بزمان، شورای تامین ایرانشهر تشکیل نشست فوری دارد و متعاقب آن چند گروه از نیروهای نظامی و امنیتی به منطقه اعزام شدند.
بنا به اعلام منابع آگاه و معتمد محلی بزمان، چندی پیش در درگیری دو طایفه در این شهر یک نفر از طرفین به ضرب گلوله کشته شد و از آنجا که امام جمعه موقت بزمان برای احیای حق خانواده و اولیای دم مقتول و دستگیری قاتلان پیگیری های را انجام داده بود، طایفه قاتل شب گذشته به انگیزه انتقام گیری وارد عمل شدند.

حجت الاسلام ˈعبدالمجید جهانگیریˈ امام جمعه موقت شهر بزمان مقارن ساعت 20 دیشب از سوء قصد مسلحانه افراد مسلح در مقابل منزلش جان سالم به در برد.

سرهنگ ˈعلی ملکی آهنگرانˈ فرمانده انتظامی ایرانشهر نیز گفت: براساس بررسی های اطلاعاتی عاملان سوء قصد شب گذشته (شنبه شب) به جان امام جمعه موقت بزمان شناسایی شده اند.
 وی افزود : شواهد و قرائن حاکیست این سوء قصد از سوی یکی از طوایف منطقه جنوب سیستان و بلوچستان با انگیزه خاص صورت گرفته است.
وی با تایید تلویحی شناسایی عاملان، ابراز اطمینان کرد : بزودی عاملان این اقدام شرارت آمیز دستگیر می شوند.

بخش بزمان به مرکزیت شهر بزمان از توابع ایرانشهر در فاصله 100 کیلومتری مرکز این شهرستان در 430 کیلومتری جنوب زاهدان قرار دارد.

آبی بزمان بازدید : 66 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

به گزارش سرويس ورزشي جام نيوز، به نظر می‌رسد ستاره پرسپولیس تمام سعی خودش را کرده تا این نقش و نگارها را در مناسب‌ترین مکان‌های بدنش درج کند؛ یعنی جاهایی که با پیراهن و ساق‌بند پوشانده می‌شوند!

 

 

 

 

آبی بزمان بازدید : 113 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از دانا، در آستانه آخرین چهارشنبه سال قرار داریم لذا دعوت می کنیم که از علاقه مندان برای چهارشنبه سوری حتما یک سری به ما بزنند.

 

گاهی وقتها شادی کردن را فراموش می کنیم و یا اینکه هنوز یادنگرفتیم که چگونه و چه وقت شادی کنیم و باز هم عبرت نمی گیریم از حوادث روزگار که در کنار ما اتفاق می افتد و وفقط گرد روزگار بر روی آنها می نشیند.

 

چهارشنبه آخر سال را همواره باید با نگرانی و استرس طی کنیم که نکند بلایی سر ما بیاید یا نه ، امسال نوبت کیست و چرا باید خودمان به استقبال بلا برویم.

 

تصاویر زیر شاید شما را از رفتن به چهارشنبه سوری منصرف کند، یادمان باشد اگر خاطرمان شادی خواست ، محفل هر بی سر و پایی نرویم.

 

آبی بزمان بازدید : 46 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (1)

این تلفن هوشمند که "آیفون یک میلیون دلاری" نام گرفته است، دارای یک قاب طلای 24 عیار دست ساز و 700 عدد الماس است که در مجموع هفت قیراط وزن دارد.

متخصصان این شرکت جواهر سازی، در حال عرضه قاب جواهر نشان و طلایی را برای لپ تاپ، تبلت و تلفن هوشمند هستند.

شرکت Alchemist London  می گوید قصد داشته محصولی بسازد که آن قدر لوکس باشد که برای عظمت معنای دوباره ای ارائه کند. این شرکت برای ساخت این آیفون جواهر نشان سفارشی هفت ماه وقت صرف کرده است.

پانل پشتی این آیفون یک میلیون دلاری، از طلای 24 عیار ساخته شده و در آن 53 الماس که به شکل سیب تراش خورده اند تعبیه شده است. دکمه هدایت این گوشی نیز از طلای 24 عیار و یک الماس دو قیراطی که در وسط قرار گرفته، ساخته شده است.

 

فقط دو دستگاه از این تلفن های هوشمند به فروش خواهد رسید که از خریداران خواسته شده در یکی از دو سایت شرکت برای خرید طور رسمی ثبت نام کنند.

این گوشی و تجهیزات آن از جمله یک شارژر و کابل USB در یک جعبه سفارشی تعبیه شده اند.

آبی بزمان بازدید : 181 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

به گزارش سرويس ورزشي جام نيوز، حدود هشت سال پیش و در آستانه جام جهانی 2006 آلمان یک زن ایرانی مقیم آلمان با نام سمیرا سمیعی با این ادعا که همسر دوم مهدی مهدوی کیاست غوغایی را در رسانه های ایرانی به پا کرد.

 

البته این ماجرا خیلی زود فروکش کرد اما با گذشت هشت سال از این اتفاق در حالی که مهدوی کیا زندگی بی حاشیه و آرامی را در کنار همسر و دختر 14 ساله خود می گذراند حالا سمیرا سمیعی به عنوان مدیر برنامه های لوتار ماتئوس به ایران آمده است.

 

یكی از خبرگزاری های معتبر در اردیبهشت سال 1385 مطلبی با عنوان "مهدوی کیا در دام" منتشر کرد. لب مطلب حکایت از ماجرایی عجیب در زندگی ستاره پرفروغ فوتبال ایران مهدی مهدوی کیا داشت.

 

خبر ازدواج با همسر دوم و حاشیه های ناشی از آن تا مدت ها مهدی مهدوی کیا را رها نکرد و رسانه ها تا مدت ها به ابعاد مختلف این ماجرا می پرداختند.

 

سمیرا سمیعی، دختر پروفسور سمیعی (یکی از بزرگترین جراحان مغز و اعصاب در جهان و ایران) در آلمان به عنوان مدیر برنامه های مهدوی كیا مشغول به كار بوده كه پس از مدتی در حالی كه همسر مهدوی كیا در ایران بوده، خبر ازدواج این دو منتشر می شود.

 

وی كه تنها مدیر برنامه زن در آلمان محسوب می شود (فوتبال آلمان 140 مدیر برنامه دارد)، با تهیه كننده برنامه ورزش از نگاه دو كه بیمار پدرش بوده است آشنا مي شود و درخواست وی مبنی بر دعوت از لوتار ماتئوس را می پذیرد.

 

سمیعی هم اكنون مدیر برنامه‌های چند ستاره بزرگ در آلمان از جمله ماتیوس، برمه، پرمرته ساکر و ... به شمار می رود. وی در ایران هم مدیر برنامه های سوشا مكانی است.

 

بر همین اساس می توان حدس زد كه چرا مهدوی كیا در ضیافت ناهار لوتار ماتئوس كه با حضور دایی و سایر فوتبالی ها برگزار شد شركت نكرد.

 

حالا سمیعی در گفتگو با روزنامه نود، كه به همراه عکس بزرگی از وی روی صفحه نخست این روزنامه منتشر شده، گفته که ماجرای من و مهدوی کیا هشت سال پیش تمام شد.

 

وی همچنین درباره زندگی در آلمان گفت: «کاملا از زندگی جدیدم راضی هستم. من با همسر آلمانی‌ام و پسرم خوشبختم. همسرم در کنار فعالیت‌های امور کارخانه‌اش، اسپانسر باشگاه بایرن مونیخ و آگزبورگ است و به اعتبار اوست که ما هنگام بازی‌های خانگی بایرن، در لژ مخصوص در ورزشگاه آلیانس آره‌نا حضور می‌یابیم. بله، من از زندگی‌ام لذت می‌برم و همین حالا هم دلم برای او و پسرم لک زده است.»

 

 

 

 

آبی بزمان بازدید : 38 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد مردان بیش از زنان دروغ می‌گویند و کم‌تر از آن‌ها احساس گناه می‌کنند.

در نظر سنجی که 3 هزار نفر شرکت داشتند مشخص شد مردان انگلیسی به طور متوسط هر روز 3 بار دروغ می‌گویند که این رقم معادل با هزار و 92 دروغ در سال است.

اما به نظر می‌رسد که زنان از مردان صادق‌تر هستند به طوری که تعداد دروغ‌های آن‌ها در سال 728 یا دو بار در روز است.

در این تحقیقات مشخص شد مادران بیش‌تر از دیگر اعضای خانواده دروغ می‌شنوند.

25 درصد از مردان اقرار کردند که به مادر خود دروغ گفته اند، این در حالی است که این عدد در زنان نزدیک به 20 درصد است.

در عوض فقط 10 درصد از افرادی که در این تحقیق شرکت داشتند اعلام کردند که ممکن است به همسر خود دروغ بگویند.

در این مطالعات مشخص شد معمول‌ترین دروغ زنان گفتن جمله "هیچی نیست، من خوبم " است که آن برای مخفی کردن احساسات خود استفاده می‌کنند.

زنان بیشتر از مردان بعد از گفتن دروغ احساس گناه می‌کنند. 82 درصد از زنان بعد از دروغ گفتن احساس عذاب وجدان دارند ولی این رقم در مردان نزدیک به 70 درصد است.

سه چهارم افرادی که در این تحقیقات شرکت داشتند اعلام کردند دروغ گفتن برای جلوگیری از ناراحت شدن یک فرد می‌تواند قابل قبول باشد.

55 درصد از بریتانیایی‌ها فکر می‌کنند با این که زنان کم‌تر دروغ می‌گویند اما آن‌ها دروغ‌گویان بهتری نسبت به مردان هستند.

چند دروغ معمول مردان:

هیچی نسیت،‌من خوبم.

آن‌قدرها هم گران نبود.

من تو راهم.

من تو ترافیک گیر کردم.

ببخشید ، من نتونستم جواب تلفنت را بدم.

لاغر شدی.

این همان چیزی است که من می‌خواستم.

چند دروغ معول زنان:

هیچی نیست ، من خوبم.

من نمی‌دونم کجاست.حتی دست هم بهش نزدم.

خیلی هم گران نبود.

سرم درد می‌کند.

من تو راهم.

نه ، من آن را دور نینداختم.

 

این همان چیزی است که من همیشه می‌خواستم.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 155
  • کل نظرات : 151
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 305
  • بازدید سال : 835
  • بازدید کلی : 51,755
  • کدهای اختصاصی