loading...
کلبه تصویر
آخرین ارسال های انجمن
آبی بزمان بازدید : 31 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

دقت کردین هر موقع دارین سشوار میکشین حتی اگه تو خونه تنهام باشین هی حس میکنین یکی صداتون میکنه؟

تا حالا دقت کرده بودین تام و جری تمام مدت بدون لباس بودن، اما وقتی میرفتن لب ساحل شلوارک پاشون میکردن؟

تا حالا دقت کردین تو فیلمای ایرانی،همیشه وقتی طرف میفهمه بچه دار نمیشه همه بچه ها از ماشینای بغلی و جلویی و عقبی باهاش بای بای میکنن میخندن؟

تا حالا دقت کردین تمام مریضا توی فیلما و سریالای ایرانی ، انتهای راهرو سمت راست بستری هستن !

 

تا حالا دقت کردین وقتی عجله نداری همه ی چراغا سبزن و راهها خلوت وقتی دیرت شده همه ی چراغا قرمزند و راهها بسته؟

آبی بزمان بازدید : 89 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

تعداد زیادی از تروریست های تکفیری فعال در سوریه، به دختر مسیحی پانزده ساله ساکن یکی از روستاهای اطراف حمص با این توجیه که زنان غیرمسلمان، در هنگام جنگ به کنیزی مسلمانان درمی آیند، تجاوز کردند. 
تجاوز وحشیانه 15 تروریست به دختر پانزده ساله سوری /عکس

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ پانزده تروریست سلفی سوری پس از آنکه بر روستای مسیحی نشین القصیر در حمص مسلط شدند، به یک دختر پانزده ساله کاتولیک به نام مریم تجاوز کردند.

به گفته شاهدان عینی، این تروریست ها که همگی از اعضای جبهة النصره بودند، پس از یورش به خانه یکی از اهالی کاتولیک القصیر، دختر پانزده ساله آنها به نام مریم را ربوده و به او تجاوز کردند.

گفته می شود که رهبر گروه النصره در القصیر، روز نخست مریم را به عقد خود درآورده و پس از آزارو اذیت وی، او را طلاق می دهد؛ بلافاصله معاون گروه النصره، مریم را به عقد خود درمی آورد و او نیز روز بعد، مریم را طلاق داده و همینطور بعد از پانزده روز، پانزده نفر از تروریست ها، این دختر بی گناه را مورد آزار و اذیت قرار می دهند.

به گزارش یکی از سایت های وابسته به مسیحیان سوریه، مریم بعد از اینکه مورد آزار و اذیت تروریست های النصره قرار می گیرد، به دیوانگی و جنون مبتلا شده که در نهایت شبه نظامیان جبهه النصره او را به قتل می رسانند.

تروریست های عضو جبهه النصره این اقدام خود را با توجیه فتوای رهبر وهابی و سلفی این گروه در القصیر که زنان غیرمسلمان، می توانند از سوی تروریست ها به کنیزی گرفته شوند، عملی کرده اند!

آبی بزمان بازدید : 69 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

زیباترین زن جهان کیست ؟ مریم اوزلی یا مونیکا بلوچی

در نظر سنجی به عمل آمده از سوی مجله هافینگتن پست (Huffington Post) که پرسیده شده "زیباترین زن جهان کیست؟"، "مریم اوزرلی" بازیگر نقش خرم سلطان در رتبه ششم قرار گرفت.

خانم اوزرلی که در پی ایفای نقش خرم سلطان در سریال حرم سلطان با یک تصمیم نهایی از این سریال جدا شد، با زیبایی خود موفق شد در رده ششم قرار گیرد.

رابطه مریم اوزرلی با "جان آتش"، بازیگر دیگر ترکیه منجر به حاملگی ناخواسته خانم اوزرلی شد. پس از این اتفاق بود که جان آتش از این بازیگر زن ترک جدا شد. خانم اوزرلی که پس از این ماجرا دچار ناراحتی روحی و روانی شده بود از ادامه حضور در سریال حریم سلطان انصراف داد و به آلمان رفت تا قسمت های پایانی سریال حریم سلطان با حضور بازیگر دیگری در نقش خرم سلطان فیلمبرداری شود.

گفتنی است بنا بر خبری که تی آر تی فارسی منتشر کرده، در نظرسنجی مجله هافینگتن پست که با شرکت بیش از چهار میلیون نفر برگزار شده، زیباترین، بانفوذ ترین، محبوب ترین، جذاب ترین و موفق ترین زنان جهان از سوی مخاطبان مجله انتخاب شده اند.

زیباترین زن جهان کیست ؟ مریم اوزلی یا مونیکا بلوچی

"مونیکا بلوچی" هنر پیشه معروف ایتالیایی که سال گذشته در این نظر سنجی در رده چهارم قرار داشت، امسال موفق شده که در رده اول قرار گیرد.

آبی بزمان بازدید : 73 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

سایت های خبری جهان عرب با انتشار تصویر دختری بی حجاب، از کشف حجاب شاهزاده «عادله» دختر «ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه عربستان سعودی خبر دادند.
این سایت های خبری ضمن انتشار این عکس، اعلام کردند که این عکس در مدت زمان بسیار کوتاهی، با سرعت بسیار زیاد در صفحات شخصی در سایت های اجتماعی منتشر شده و در کمتر از یک ساعت بیش از یک میلیون مخاطب و بیننده کسب کرده است.
گفته می شود در این عکس، دختر پادشاه کشور بدون نقاب و حتی بدون حجاب و با موهایی طلایی رنگ، ظاهر شده که اقدامی بی سابقه به شمار می رود.
به نوشته این سایت های عرب زبان، این اقدام شاهزاده عادله، مخالف اعتقادات وهابیت و عرف و تقالید عربستان سعودی است. او پیش از این نیز در مراسم مختلف حضور یافته بود اما همواره روسری بر سر داشته است. این اولین باری است که عکسی بی حجاب از وی منتشر شده است.


عکس بی حجاب دختر پادشاه عربستان با موهای طلایی! + عکس



قابل ذکر است وی چندی پیش در گفتگویی با نشریه فرانسوی لوفیگار اظهاراتی علیه نوع حجاب در عربستان بیان کرده بود و حجاب زنان سعودی را یک فرهنگ محلی که ریشه در قبایل عرب دارد و نه اسلامی – دینی دانسته بود.
وی در آن گفتگو، همچنین از به ازدواج در آوردن دختران زیر ۱۸ سال با مردان میانسال و یا پیر به شدت انتقاد کرده و این کار را نیز از عادات و تقالید قبایل قدیمی عرب دانسته بود.

آبی بزمان بازدید : 57 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

یک مرد بلژیکی که پس از 19 سال فهمیده همسرش زن نبوده است خواستار فسخ نکاح شد. این مرد که تنها ژان معرفی شده در سال 1993 و به رغم سختی‌های فراوان ایجاد شده توسط دادگاه بلژیک با فردی به نام مونیکا ازدواج کرده بود.
وی تنها چند هفته است متوجه شده که همسرش هنگام تولد پسر بوده است و بعدها عمل تغییر جنسیت انجام داده است.
وی به یک روزنامه بلژیکی گفت: احساس بدی دارم. با چه زحمتی او را به بلژیک آوردم. دادگاه بلژیکی به شدت در مورد هویت او هنگام تولد و مدارک هویتی جدیدش تردید داشت اما سرانجام موافقت کرد. احساس می‌کردم او زن جذابی است.
ژان 64 ساله گفت که وی و همسرش تصمیم گرفته بودند بچه دار نشوند و همسرش در تمام این سالها او را فریب داده است.

این زوج برای سالها زندگی آرامی داشتند تا اینکه مونیکای 48 ساله یک شغل تمام وقت پیدا می‌کند. وی در یک کلوپ شبانه شروع به کار می‌کند و ارتباطات او سرانجام منجر به درگیری او و شوهرش و دخالت پلیس می‌شود. دوستان و پسران ژان از ازدواج قبلیش شایعاتی را از اطراف می‌شنوند و سرانجام یک بار زن واقعیت را می‌گوید.
ژان که دنیای خود را نابود شده میبیند هم اکنون تحت روان درمانی است و رویه قضایی برای جدایی را شروع کرده است.

آبی بزمان بازدید : 100 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

 

زیباترین دختر عرب از رونالدو خواستگاری کرد و شرط ازدواج او! +عکس



کریستیانو رونالدو اگر خودش هم دنبال حاشیه و ارتباط با زنان مختلف نباشد, زنها به دنبال او هستند! بله مثلا همین چند روز پیش دختر شایسته کشور بحرین مصاحبه ای را انجام داد که باعث تعجب خیلی از افراد شد.

زیباترین دختر عرب از رونالدو خواستگاری کرد و شرط ازدواج او! +عکس




شیلا سبت اعلام کرد که مایل است رونالدو را از نزدیک ببیند و با او ازدواج کند. او همچنین اعلام کرد که حتی اگر همسر دوم رونالدو نیز باشد مشکلی نداشته و با زندگی با یک زن دیگری مشکلی ندارد! البته شیلا یک شرط برای ازدواج با رونالدو گذاشته است و اعلام کرده که تنها درخواستش از رونالدو این است که اعلام کند مسلمان شده است!

آبی بزمان بازدید : 48 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

یک مستند ساز استرالیایی که اقدام به ساخت مستندی در مورد زندگی خود کرده بود اکنون هزاران پیشنهاد ازدواج از میان طرفداران این برنامه دارد. او در این مستند جالب به زندگی شخصی خود و کانگورو هایی که نگهداری میکند پرداخته است.
گفتنی است اکثر هواداران این مستند ساز به خاطر بودن در کنار کانگوروها دوست دارند همسر او باشند. او در مستندی که به شدت باعث محبوب شدنش شده است زندگی در کنار دو کانگورو یتیمی که خود از آنها نگهداری میکند را به تصویر کشیده است.
این حیوانات دوست داشتنی احتیاج به مراقبتی ۲۴ ساعته دارند و به همین دلیل آقای “بارنز” مجبور است آنها را با خود همه جا ببرد او حتی گاهی مجبور است با این دو بچه کانگورو به خرید برود. او میگوید رسیدگی کردن به این حیوانات بهترین کار ممکن است.
او بعد از پخش این برنامه بیش از ۲۰۰۰ ایمیل از زنانی که مشتاق زندگی در کنار او بودند دریافت کرد!!

مردی که 2هزار زن دوست دارند با او زندگی کنند!! + عکس



داستان زندگی او و این کانگوروها در دو قسمت تهیه شده است و او میگوید بعد از دریافت این همه ایمیل واقعا شوکه شده است . او در کنار این درخواستهای ازدواج مبلغ ۱۳۵۰۰ پوند نیز از سوی هوادارانش دریافت کرد تا برای کانگوروهای دوست داشتنی اش هزینه کند.

آبی بزمان بازدید : 87 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

این فوتبالیست وقتی از طریق یکی از ویدئو های یوتوب متوجه شد که دختر ۶ ساله ای به خاطر آنکه مادرش گفته ۲۵ سالش نیست تا بتواند با این فوتبالیست ازدواج کند به گریه افتاده است، در پیامی در صفحه اجتماعی فیس بوک نوشت که می خواهد با این دختربچه ملاقات کند.
این ویدئو نشان می دهد که بریانا کوچک بغض کرده و بسیار برای خودش متاسف است که به اندازه کافی بزرگ نشده است.
فردی این ویدئو را به وات می فرستد و او نیز تصمیم می گیرد کاری در این مورد انجام دهد. آن دو یکدیگر را در استادیوم هاستون تگزان در روز چهارشنبه ملاقات کردند.

ازدواج بازيکن فوتبال با دختر ۶ ساله بخاطر انسانیت! +عکس




این فوتبالیست گفت:"او نمی دانست من آنجا هستم. وقتی به سمتم آمد من یک دسته گل در دست و یک حلقه در جیبم داشتم. از او پرسیدم که می تواند وانمود کند که یک روز همسر من است، او جواب داد بله البته.
وات یکی از پیراهن هایش را با خود به همراه داشت تا مانند یک لباس عروس باشد و آهنگی از خواننده مورد علاقه اش جاستین بیبر گذاشته شد.
این فوتبالیست این تصاویر را در صفحه اجتماعی به اشتراک گذاشت و مردم از آن بسیار استقبال کردند، مطمئنا این عمل موجب محبوبیت بیشتر این فوتبالیست خواهد شد.

آبی بزمان بازدید : 46 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

تعداد بازدید از ویدئو رقص مسخره آمیز میشل اوباما، همسر رییس جمهور آمریکا در برنامه کانال تلویزیونی NBC در یوتیوب رکورد شکست و بیش از 1.2 میلیون بازدید داشت!
کلیپ ویدئو منتشره در روز جمعه در یوتیوب به سرعت محبوب شد و در روز یکشنبه 1 میلیون و 276 هزار "بازدید" را به دست آورد.
13.2 هزار نفر نوشتند که آنها از رقص بانوی اول ایالات متحده آمریکا خوش شان آمده است.

رقص مسخره آمیز همسر اوباما در یوتیوب بیشترین تعداد بازدید را داشت + عکس




اوباما رقصی به نام تکامل رقص مادر (Evolution of Mom Dancing) در برنامه شبانه تلویزیون Late Night with Jimmy Fallon اجرا کرد. این رقص یک تقلید مسخره امیز عملیاتی است که زنان خانه دار رقص کنان وظایف معمولی خود را انجام می دهند!

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 155
  • کل نظرات : 151
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 164
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 187
  • بازدید ماه : 319
  • بازدید سال : 849
  • بازدید کلی : 51,769
  • کدهای اختصاصی